3 Ağustos 2011 Çarşamba

Ah.. bu kararsızlık :)

    Biliyorum, pek çok kadın yaşamında defalarca kez saçlarının rengini değiştirmek ister.Ve çoğu zaman da kararsızdır.Değişiklik arayışı bitmek tükenmek bilmiyor.Saçlarım sarıyken kahverengi; kahverengiyken sarı halini özlüyorum bir müddet sonra..Şimdilerde tekrar sarışın olmak istiyorum, amaaa...evet kararsızım! Acaba böyle daha mı iyi? Yok yok gidiyim açtırıyım artık rengini..Bir müddet daha mı kullansam koyu renk saçlarımı? vs. Düşün, dur..Derken, yahu sorsam belki fikir verir blogger arkadaşlarım diye düşündüm.Ne dersiniz?

Bu, şu anki rengi..
 Bu da sarışınken...

16 yorum:

Evy dedi ki...

koyu sarisin yapsan, ortasi yani. Sarisinda cok guzel yakisiyor ama yaz bitiyor simdi, sonbaha dogru biraz daha koyu saclar daha guzel olur diye dusunuyorum
http://maffionista.blogspot.com/

♔Joveland dedi ki...

sarı sarı sarıııııı
sarışınken saçlarını koyulaştırmış yasklaşık 1 ay sonra pişman olmuş biri olarak sarı diyorum!

Doorstepping dedi ki...

Kesinlikle sari, herkese yakismiyor ama sana cok yakismis ;)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Aynen ben de öyleyim Esin'cim, biraz açtırınca koyuya dönmek istiyorum, koyultunca da sarıya. Bence sana ikisi de yakışıyor ama bir de arada bir rengi deneyebilirsin değişiklik olsun diye. Hafif koyu renk üzerine aralarda ve uçlara doğru açık gölgeler mesela..

Teşekkür ederim yorumun için, evet İstanbul da yaşamak bu tip sosyal aktiviteler açısından keyifli gerçekten ama sizin de Çeşme niz var :))

denizsaatcioglu.blogspot.com

esinspiration dedi ki...

Evy* teşekkür ederim, ben herkesin tersine kışın sarışın olmayı seviyorum koyu renk kıyafetlerle sarışınlık iyi gidiyor gibi geliyor.

Joveland* teşekkür ederim, ahh işte pişman olmasak keşke di mi? sürekli açtırıp koyultmak saçları yormasa hiç sorun olmazdı:)

Doorstepping* teşekkür ederimm, evet galiba dayanamayıp sarışına dönücem :)

Deniz saatçioğlu* asıl ben teşekkür ederim yorumun için.O ara renkler beni çok sönük gösteriyor hasta gibi..Ten rengimle mi alakalı bilmiyorum ama net renklerle daha ışıltılı görünüyorum.

Unknown dedi ki...

Tatlım kahverengi halini çok beğeniyorum ben ama sarışın olmak da bir ayrı yakışıyormuş sana :) saçların çok yıpranmayacaksa açtır bence, zaten bir süre sonra tekrar insan koyuya dönüyor :)


http://betwinus.blogspot.com/

Gezi/yorum... dedi ki...

Ben sarıyı beğendim yakışmış. gözlerinizi belirginleştirmiş..

civciv dedi ki...

ikisi de cok güzel görünüyor bence...sari saclar, gözlerini daha bir ortaya cikarmis sanki :)))


sacin fazla yipranmicaksa, actirabilirsin... ama koyuda güzel yaaa... offf ben yardimci olamicam galiba :D :D :D


öptüm canim

Farfalle dedi ki...

Sarı sarı sarı:)Güsel gözleri dierkt ortaya çıkarmış.
http://farfalle-ag.blogspot.com/

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

Allahım tum kadınların ikilemi, ama ben sarıyı beğendim kesinlikle, kendimde de yle zaten, nezaman koyultsam, 3. hafta sıkılıyorum, kuaforum de bıktı:P


http://aysstyle.blogspot.com/

nina_O dedi ki...

ikiside güzel ama sen çok güzel bir sarışınmışın :) ben sarı diyorum :)

sunshine dedi ki...

bende kesinlikle sarı diyenlerdenim sarı herkese gitmez sana çoook yakışmışş

http://ladygirl-sunshine.blogspot.com

milky dedi ki...

foyoğrafa bakarak yorum yapmak sağlıklı olmasada sarı saç diyenlerdenim :)

Anindayorum.com (Abraham) dedi ki...

Bence hiç düşünmeden sarı yap ozaman daha güzelmişsin ve daha genc duruyorsun

Blogger Bolat dedi ki...

Sarı güzel olmuş :)

Adsız dedi ki...

kesinlikle sarı ama kısa bir model tercihin olsun