29 Eylül 2011 Perşembe

Bir çırpıda yıkılabilen hayaller...

Sevdiğim bir blog  nora was here ,bugün yayınladığı başına gelen ve beni çok etkileyen bir olaydan bahsetmiş.Son derece üzücü bir durum ve bilmekte yarar var.Gerçekten...


Şu anda bu postada ne güzel fotoğraflar paylaşacaktım.

Paris'ten, Amsterdam'dan içinizi açacak kareler görecektiniz.

Ama olmadı. 

ETS TUR profesyonellikten uzak, kendinden bihaber tutumuyla bu hayalimizi, eşimin bana evlilik yıldönümü hediyesini, bu yılki tatilimizi elimizden aldı. 

Nasıl mı?

Özetlemeye çalışayım.
8 Eylül tarihinde turu satın aldık.

12 Eylül tarihinde bizden istenen tüm evrakları acenteye teslim ettik. 

19 Eylül tarihinde akşam 18.00 civarı acente eşime acilen imzalaması gereken bir evrak gönderdi. Evrak, eşimle vizeci arasında, red alınırsa vizeciden para talep etmemek ile ilgili bir belgeydi. Zaten evrakları teslim ettiğimizden beri sık sık acenteyi arayıp bir sorun olup olmadığını soruyorduk, bize "her şey yolunda" deniliyordu. Böyle bir evrak gönderdiklerinde kıllandık doğal olarak, tekrar sorduk:

- bakın, vize çıkmadı da bu yüzden mi böyle bir belge gönderiyorsunuz? 

"Hayır" dediler, "Onunla ilgili değil, bir sorun yok... Bu belgeyi imzalatmayı unutmuşuz..."

20 Eylül tarihinde, öğleden sonra aradılar ve dediler ki; 

"Vizeniz ret almış."

20 Eylül akşam 17.00 civarında ret yemiş pasaportlarımıza kavuştuk.

Ve neyi farkettik biliyor musunuz?

Vize reddini konsolosluğun ayın 16'sında verdiğini.

Bize 4 gün geç haber verildiğini ve daha ilginci, ret kararını bildikleri halde, ayın 19'unda bize o belgeyi imzalattıklarını.

Dumur.
Demiş Nora..dahası da var! Burada..Lütfen okuyun, okuyun ki kimse mağdur olmasın dilerim..


11 yorum:

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Hay Allah, ne kadar uzucu bir durum gercekten. Aldatilmak cok korkunc bir duygu. Seneler once bizim evimizi hirsiz girmisti ve hissettigim seyleri hic unutmadim.
Sevgilerle,
Defne.
http://fashiondivamommy.blogspot.com

deniz saatçioğlu dedi ki...

Off ne sinir bozucu bir olay, delirir insan resmen

denizsaatcioglu.blogspot.com

esinspiration dedi ki...

Kabul etmenin çok zor olduğu bir durum..Ve blogger olmanın güzel taraflarından biri de bu bence.Paylaşmak..Acılar paylaştıkça azalır, mutluluksa çoğalır ya..Ben de daha çok kişi bilsin istedim, bir daha kimse yaşamasın..

Unknown dedi ki...

Off inanılmaz zor bir durum.Şirket hakkındaki hayal kırıklığını düşünemiyorum bile.Gerçekten herkesin ders alması gereken bir durum.Artık seyahat planı yapmadan önce kırk defa düşünmek gerek.

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

hemen şikayette bulunsunlar, kaymakamlıklar alıyodu galiba, kesinl,kle paralarını geri alırlar, cok basitte bir işlem... dilekçe verip geçiyorlar..

Lunapark Queen dedi ki...

Olsun canım, inş daha güzel tatiller kısmet olur sana.. Herşeyde bir hayır var.. :)

Ben de bloguma beklerim, yorumlarını da beklerim :)

http://lunaparkqueen.blogspot.com

Unknown dedi ki...

canım olumsuz ve fazla önyargılı olmak istemem ama ben bugüne kadar ets tur ile ilgili iyi birşey neredeyse! duymadım...haa senin başına bişey geldimi gözde diye sorarsan, gelmedi..ama sağdan soldan hep olumsuz şeyler duydum... umarım toparlanırlar...

paylaşman süper olmuş, canım emeğine sağlık...çok öptüm seni

http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

beni güney koreye uçur dedi ki...

Kötü olmuş senin için, oysaki ETS tur'a katılan hemen hemen herkes överdi.

http://kacikturuncu.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Çok üzücü bir durum, her şeyden önce yapılan şey çok ayıp ETS'nin bundan utanç duyması gerekir, şahsen ben bu yazıdan sonra aynı şekilde güvenemem kendilerine.


BeTwin Us

deniz saatçioğlu dedi ki...

Aaaa bi heyecanla geldim, hani nerde ralli postu??? :((

denizsaatcioglu.blogspot.com

DENiZ dedi ki...

Aaaaa saka gibi! Klasik profesyonellikten uzak Turk sirketi :(