10 Mart 2010 Çarşamba

yaratıcı blogger ödülleri

               Kızkardeşim sanırım bana torpil geçmiş ve yaratıcı blogger ödülü vermiş; bana? evet bana.henüz doğru dürüst post giremiyorum başka blogları izlemekten ama olsun bu ödüle layık olacağım!, evet olacağım.
 şimdi, kural 1: yaratıcı blogger logosunu yayınlayın! peki.. :)
kural 2:7 yaratıcı blogger ödüllendirin;

kural3:kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın;
             1-hayal kurmayı çok ama çok severim.Kendimi bildim bileli kalabalık bir sohbet ortamında bile kendimi hayal kurup,düşünürken yakalarım.Bu yüzden sohbete katılamayabilirim ve beni iyi tanımayanlar sessiz olduğum fikrine kapılırlar.

             2-Evet 5,5 yaşında bir oğlum var ve 33 yaşındayım.Ama haala küçük bir çocuk gibi hissediyorum.20-25 yaşından itibaren  eviniçekipçevirenevininkadını!  ve  amanallahımmükemmelanne!  kıvamında olan veya bunu amaç edinenleri anlayamıyorum.(eleştiri değil; sadece anlayamama...)


             3-İyi yemek yaptığımı ve bu konuda yaratıcı olduğumu düşünmeme rağmen kızkardeşim matisserawonderland, yaptığım tüm kurabiyelerin ne yaparsam yapayım kalamiticeyn kurabiyeleri gibi olduğunu söyleyerek beni öfkelendirir.

4-Avrupa rally şampiyonu olabilecek kadar iyi araba kullanırım! (kocam ve rallyci arkadaşları söylüyo, ben o kadar tevazudan uzak kişilikte değilim:))Hayallerimden biri de bu.Yeteri kadar param olduğunda katılıcam kaç yaşında olursam olayım :(



5-Başladığım işi sürdürebilme yeteneği yok bende :(

6-Müzik hayatımın bir parçası ya da daha doğrusu hayatımın fonunda var hep.Hep ama hep.Ve bir sır:(bunu yapanları merak ederim her zaman konuşmak isterim üzerine)sevdiğim şarkıları dinlerken klip çekerim, film tadında..

7-Resim de hayatımın bir parçası ve hala bir kişisel sergim olmadığı için hayıflanır dururum.(mükemmelliyetçilik! gırrrrrr...)

6 yorum:

Matissera dedi ki...

Esoşumm harika bir post olmuş buu... :))
niye vermiycekmişim ki ödül hem? Hem bloggersın, hem yaratıcısın tabiikide hakediyorsun. Gelelim ilginçliklerine...
*bilirim hayal kurmaktan bazen yataktan kalkamıyorsun :)

*kalıpçı bir insan olmadığındandır belki doğalsın herşeyin doğallığı içinde çocuk ruhunu hala saklamayı başarabilenlerdensin ;)

*evet gerçekten kemoyla yemek konusunda çok yaratıcısınız..ama bir türlü o kurabiyelerin kıvamı tutmuyor yahu? her seferinde sahilde taş kaydırma yapıyorum :D şaka şaka canıım o kadar deel >.< mauahaha bu arada sonradan gördüm calamity jane'in posterini :D

*vallahi bir sabah ablam beni işe yetiştirecekti..o otoyolda kuşbakışı nasıl göründüğümüzü çok merak etmiştim.. muhtemelen bilgisayar oyunu gibiydi gta falan...o hızda öyle sollama görülmemiştir yani hem de gayet trafik kurallarına uyarak?! nasıl oluyor demeyin vallahi yapıyor...

*bu madde benim içinde geçerli olabiliyor bazen :(

*müzüksüz yapamayız biz, esoşum evlenene kadar her allahın günü salonu dans yarışmasına çeviriyorduk... her anın her zamanın da bir müziği vardır di mi? ;)

*kişisel sergi içün mükemmelliyetçilik değil bir projeksiyon aleti gerkir, ki seri üretime geçip sergi açabiliten olsun?!

dereotundannefretederim dedi ki...

:)) çok teşekkür ediyorum..
ama ben utanıyorum bu ödülde :)

Unknown dedi ki...

anaaaaa! bana da mı? ay çok teşekkür ederim canım yahu!

bu arada araba kullanma konusunda böyle başarılı insanlara acaip özeniyorum.. bir ehliyetim bile yok annıyo musun hık :.(

esinspiration dedi ki...

yani işte postlarını es geçemeden merakla ve zevkle takip ettiğim bloggerlara gitti ödüllerim..
bu arada( hiç de sevmem bu arada demeyi aralarda ama) Handecim bence erteleme.(özel ders verilir :))))

Beyaz Kare Tasarım dedi ki...

Pek teşekkür ederim Esin hanım, ilginiz, yorum ve takibiniz için...
fakat prensip olarak mime karşılık veremediğim için kusurabakmayın. İhya oldum, tekrar teşekkürler, iyilikler,

vintage peony dedi ki...

ödül için çok teşekkür ederim esin!! :)