3 Nisan 2011 Pazar

aöf sınav gözetmenliği dönüşü..

Pazar pazar geç kalkıp nefis bir kahvaltı yapmadım.Erken kalktım tam 08.00'da görev yerimde bulundum.Birinci ve ikinci oturum arasındaki 2 saatlik zaman diliminde Forum Bornova'ya kaçtım ama mağazaları gezmekten pek de hoşlanmadım.Çünki her rafta, her askıda, her mağazada aynı parçaları görmekten çok sıkıldım.Onun yerine Bornova Anadolu Lisesi'nin muhteşem bahçesinde dolaşmayı bir kahve alıp  bankta oturup kitap okumayı canım çekti ve az da olsa onları da yaptım.Bir pazar gününü daha tabii ki her zamanki gibi, ailece pazar sineması gecesi etkinliğimizle kapatıcaz.
*Her pazar, günü filmle kapattığımız için; her seferinde yaklaşık bir saatimiz film aramakla geçiyor.Sizlerden film önerisi bekliyorum :)







2 yorum:

Matissera dedi ki...

bu arada film bulmadık yine, yoksa sen buldun mu? ne izliycez bu pazar? :)

esinspiration dedi ki...

kimse film önerisinde bulunmadığı için hiçbir şey izlemiycez bu pazar :)