1 Nisan 2011 Cuma

geldim...

Ama blog hala kapalı... kapıyı çalıyorum, çalıyorum açmıyor.E bende pencereden girdim :)
Neredeyse bir sene sonra belki de yasaklara inat şu blog işini hafife almıyayım dedim.(Bi şeyi rahat rahat yapabilecekken yap deyince yapmayan, yasakk olunca yapası gelen kişilikten var bende evet..)İyi mi etmişim?Görücez bakalım..

Gelmişken daha güzel görünmek isterdim, yüzüm gözüm haddinden fazla şiş olmasaydı filan ama artık onları görmezden gelin.Bu arada bir yılda saçlarımın rengi değişti tabii.Yeniden lens kullanmaya başladım vs vs.... :)















2 yorum:

Matissera dedi ki...

İyi ki de geldin, artık gitme!
blog dünyasında görmeyi özledim esoşum seni :) artık her gün yaz bişiler,
bu ceketine bayılıyorum zaten bi gün yürütücem :D
bu pozlara bittim, güzel ablam benimm ^_^

Unknown dedi ki...

herşeyden önce ben pozlara bayıldım hepsi doğal robot gibi değil yani çok güzel bir bütün olarak baktığmızda yine çok yakışmış ayaklara bi yakın alsak ama topuklular bağcıklı ama tam çözemedim ayaklarınızda ama yakışmış pahalıdır fikrimce