27 Haziran 2011 Pazartesi

mimlendim :)

      Geçen hafta gözde'ningözünden mimlemişti beni..Gözde'ye çook teşekkür ediyorum.Konusu kendini anlatan 7 gerçeği paylaşmak.Daha önce bu konuya şurada değinmiştim.Beni daha iyi tanıyabileceğiniz bir yazı olmuştur umarım.
      Şimdi benim de 7 blogger'ı mimlemem gerekiyor sanırım..:)
      wear a smile, denizsaatçioğlu,  fashionözge, be twin us, fashion house by zeto, matisserawonderland, fcosmos ' u mimledim bile ;)
      Eh, görselsiz post olmaz :) Ballerina project'den iki fotoğraf...

7 yorum:

coco-jelly dedi ki...

tanrım resimler harika!biri de dans ederken beni çekse=)=)bu mimleri çok seviorummm=) ve bloğunuda öptümmmmmmm

esinspiration dedi ki...

coco-jelly * teşekkür ederim :)

fcosmos dedi ki...

ben konuya biraz uzağım, iyi birşey anladığım kadarıyla teşekkür ederim, benim bir şey yapmam mı gerekiyor şimdi :)?

Adsız dedi ki...

çok hoş fotoğraflar ... güzel seçim =)

beklerim
http://habinos.blogspot.com/

deniz saatçioğlu dedi ki...

Teşekkür ederim Esin' cim, en kısa zamanda yapacağım postunu. Yorumlar için de ayrıca teşekkürler. Makyaj seti eline geçmiş, sevindim. Güle güle kullan.
Sevgiler

www.denizsaatcioglu.blogspot.com

Adsız dedi ki...

balerinler nekadari zarif!
Cok güzel bir blogun var, postlarin harika! : )

Wear A Smile! dedi ki...

esin'cim, beni de mimlemişsin şimdi gördüm ama bu mim benden de geçmişti zaten :) (something different postun başlığı)

seninkileri de okudum.. özellikle hızlı araba kullanma ve kendini (birilerine/bişeylere) fazlasıyla adayanları anlayamama konusunda seninle tamamen aynı fikirdeyim ;)
dediğin gibi sadece "anlayamıyorum" :))


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/